7 stycznia 2019

Kadra

Nasze biuro zatrudnia osoby, które posiadają nie tylko najwyższe kwalifikacje i świetne referencje, ale też długoletnie doświadczenie. Współpracujemy również  z kancelarią prawną, z którą konsultujemy trudne przypadki naszych klientów, dotyczące prawa gospodarczego, oraz z kancelarią notarialną, w której poświadczamy niezbędne umowy i dokumenty. Korzystamy z najnowszych programów komputerowych i najlepszego sprzętu po to, by nasze usługi były stale na jak najwyższym poziomie. Do każdego zadania przygotowujemy się rzetelnie i indywidualnie. Wiemy bowiem, jak ważne jest profesjonalne podejście do spraw finansowych naszych klientów i jak wiele w firmie zależy od dobrze prowadzonej księgowości.

Monika Kluk – prezes zarządu, właściciel.

Absolwentka Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Ukończyła również studia podyplomowe z Rachunkowości i Finansów na Politechnice Śląskiej. Posiada Certyfikat Ministerstwa Finansów o nr 337308/2010 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Współpracujących Biur Rachunkowych, którego misją i celem jest wzajemna pomoc i wsparcie w problemach, z którymi borykają się nasi klienci. Jest również członkiem Rady Gospodarczej w mieście Zabrze oraz członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Swoją wiedzę przed założeniem biura zdobyła w firmie budowlanej KOSTAL Sp. z o.o., w której ścieżkę kariery tworzyła latami od młodszej księgowej jeszcze w trakcie studiów, po samodzielną księgową aż do głównej księgowej, którą jest obecnie. Posiada 17 letnie doświadczenie w księgowości. Swoją wiedzę, energię i zamiłowanie do cyferek przekłada na pracę, której efekty są widoczne. Poprzez ciągłe szkolenia, webinary i kontrolę zmian zawsze jest na bieżąco.

Stefaniuk Aleksandra – księgowa, w naszym biurze od roku 2016. Ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach studia licencjackie o specjalizacji Rachunkowość i Podatki oraz studia magisterskie – specjalizacja Controlling. W Lukre zajmuje się obsługą pełnych ksiąg handlowych małych spółek oraz mniejszymi podmiotami rozliczającymi się na księdze przychodów i rozchodów, prowadzi również ryczałt ewidencjonowany.

 

 

Tkacz Jolanta – samodzielna księgowa, w naszym zespole pracuje od roku 2018. Absolwentka studiów magisterskich Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na wydziale Finanse i Rachunkowość o specjalizacji Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw. Specjalizuje się w obsłudze ksiąg handlowych spółek, ale rozlicza także mniejsze podmioty na książce przychodów i rozchodów jak i ryczałty. Jej wiedza zdobyta już na studiach jak i wieloletnie doświadczenie praktyczne sprzyja w zachowaniu jakości wykonywanych usług, o które bardzo dbamy w Lukre. 

 

Nosek Anna –  specjalista do spraw kadrowo-płacowych oraz młodsza księgowa, w naszym zespole od roku 2020. Ukończyła studia licencjackie w Wyższej Szkole Handlowej w Rudzie Śląskiej na wydziale Zarządzanie i Marketing. Specjalizuje się w obsłudze kadrowo – płacowej, jak i uproszczonej księgowości. Jej praktyczna wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwala wnosić do zespołu świadczenie usług na wysokim poziomie.

 

 

Floryn Monika – specjalista do spraw kadr i płac, w naszym zespole od roku 2020. Absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach o specjalizacji Kadry i Płace. Ukończyła studia licencjackie w Wyższej Szkole Ekonomii i Administracji – specjalizacja Administracja. W Lukre zajmuje się kompleksową obsługą kadrowo-płacową. Jej pasja, wiedza i doświadczenie ma niewątpliwie bardzo duży wpływ na jakość świadczonych usług w naszym biurze. Zainteresowania w zakresie kadr i płac powodują, ze nieustannie poszerza swoją wiedzę i doświadczenie poprzez udział w licznych szkoleniach i webinarach.

 

Spyt Anna – młodsza księgowa, w naszym zespole od roku 2022. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu. W Lukre zajmuje się prowadzeniem ksiąg przychodów i rozchodów oraz ryczałtów ewidencjonowanych. Jej doświadczenie oraz nieustannie zdobywana wiedza ma ogromne znaczenie w codziennej pracy naszego zespołu.

 

 

Bok Agnieszka – samodzielna księgowa, w naszym zespole od roku 2023. Absolwentka Politechniki Śląskiej na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Ukończyła również studia II stopnia w Górnośląskiej Wyższej  Szkole Handlowej na kierunku Finanse i Rachunkowość. W zawodzie księgowej od roku 2006, w roku 2011 uzyskała certyfikat głównej księgowej. W Lukre specjalizuje się w obsłudze ksiąg handlowych spółek oraz podmiotów takich jak stowarzyszenia, spółdzielnie socjalne i fundacje.  Księgowość jest jej pasją, stara się stale poszerzać swoją wiedzę uczestnicząc w różnych szkoleniach podatkowych. Jej wiedza i doświadczenie ma duży wpływ na jakość świadczonych usług w Lukre.