Nasze biuro zatrudnia osoby, które posiadają nie tylko najwyższe kwalifikacje i świetne referencje, ale też długoletnie doświadczenie. Współpracujemy również z kancelarią prawną, z którą konsultujemy trudne przypadki naszych klientów, dotyczące prawa gospodarczego, oraz z kancelarią notarialną, w której poświadczamy niezbędne umowy i dokumenty. Korzystamy z najnowszych programów komputerowych i najlepszego sprzętu po to, by nasze usługi były stale na jak najwyższym poziomie. Do każdego zadania przygotowujemy się rzetelnie i indywidualnie. Wiemy bowiem, jak ważne jest profesjonalne podejście do spraw finansowych naszych klientów i jak wiele w firmie zależy od dobrze prowadzonej księgowości.
Monika Kluk – prezes zarządu, właściciel.
Absolwentka Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej. Ukończyła również studia podyplomowe z Rachunkowości i Finansów na Politechnice Śląskiej. Posiada Certyfikat Ministerstwa Finansów o nr 337308/2010 uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Współpracujących Biur Rachunkowych, którego misją i celem jest wzajemna pomoc i wsparcie w problemach, z którymi borykają się nasi klienci. Jest również członkiem Rady Gospodarczej w mieście Zabrze oraz członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Swoją wiedzę przed założeniem biura zdobyła w firmie budowlanej KOSTAL Sp. z o.o., w której ścieżkę kariery tworzyła latami od młodszej księgowej jeszcze w trakcie studiów, po samodzielną księgową aż do głównej księgowej, którą jest obecnie. Posiada 17 letnie doświadczenie w księgowości. Swoją wiedzę, energię i zamiłowanie do cyferek przekłada na pracę, której efekty są widoczne. Poprzez ciągłe szkolenia, webinary i kontrolę zmian zawsze jest na bieżąco.
Nosek Anna – specjalista do spraw kadrowo-płacowych oraz młodsza księgowa, w naszym zespole od roku 2020. Ukończyła studia licencjackie w Wyższej Szkole Handlowej w Rudzie Śląskiej na wydziale Zarządzanie i Marketing. Specjalizuje się w obsłudze kadrowo – płacowej, jak i uproszczonej księgowości. Jej praktyczna wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwala wnosić do zespołu świadczenie usług na wysokim poziomie.
Agnieszka Bok – Absolwentka Politechniki Śląskiej na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Ukończyła również studia II stopnia w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej na kierunku Finanse i Rachunkowość. W zawodzie księgowej od roku 2006, w roku 2011 uzyskała certyfikat głównej księgowej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie finasnów i rachunkowości. W Lukre jako menadzer działu księgowości koordynuje pracę zespołu oraz specjalizuje się w obsłudze ksiąg handlowych spółek oraz podmiotów takich jak stowarzyszenia, spółdzielnie socjalne i fundacje. Księgowość jest jej pasją, stara się stale poszerzać swoją wiedzę uczestnicząc w różnych szkoleniach podatkowych. Jej wiedza i doświadczenie ma duży wpływ na jakość świadczonych usług w Lukre.
Anna Wróbel – samodzielna księgowa, specjalizuje się w obsłudze ksiąg przychodów i rozchodów jak i ryczałtów, poprzez ciągłe podnoszenie kwalifikacji doskonali swoją wiedzę, prowadząc pełne księgi pod okiem kierownika zespołu księgowego. W zawodzie księgowej pracuje od przeszło 5 lat. Swoje doświadczenie zawodowe, które cały czas doskonali uzyskała w pracy na podobnym stanowisku. Jej wiedza jak i wieloletnie doświadczenie sprzyja w zachowaniu jakości wykonywanych usług, o które bardzo dbamy w Lukre.
Barbara Gajdzinka-Mestre – specjalistka ds kadr i plac. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomii i Administarcji w Bytomiu. Posiada tytuł zawodowy pracownik administracyjno-biurowy oraz technik rachunkowości. Cały czas poszerza swoją wiedzę z szeroko pojętej wiedzy kadrowo-płacowej jak i księgowej biorąc udział w licznych szkoleniach i webinarach. W Lukre zajmuje się kompleksową obsługa kadrowo- płacowo. Jej temperament, determinacja i dążenie do wyznaczonych celów ma duże znaczenie w pracy w Lukre. Ciągłe wyzwania i nowe doświadczenia mają duży wpływ na prawidłowe funkcjonowanie działu kadrowo-placowego.
Agnieszka Krzciuk – młodsza księgowa, ukończyła studia podyplomowe na dwóch kierunkach o specjalizacji prawo podatkowe oraz zarządzanie kadrami. Posiada 10 letnie doświadczenie jako specjalista ds kadr i płac zdobyte w firmie produkcyjnej, obecnie doskonali swoją wiedzę w księgowości prowadząc podatkowe księgi przychodów i rozchodów jak i ryczałty. Jej zapał, zaangażowanie i dążenie do celu ma niewątpliwie duży wpływ na rozwój Lukre.